Logo Strukturama

 

Tagesstätte Strukturama

zur Startseite
Mithilfe Mittagessen Besucherin Tagesstätte Strukturama Belp Besucher Strukturama

Angebot

Impressionen

Werkarbeit

Das Strukturama

Kontakt

Galerien

Britta, Besucherin der Tagesstätte
Seit Juni 09 besuche ich an 2 Tagen die Tagesstätte Strukturama in Belp.
Es ist ein Ort, wo die Kreativität von jedem einzelnen unterstützt und gefördert wird. Das kreative Arbeiten im Strukturama macht mir enorme Freude!
Mein Selbstvertrauen, das ich an einem anderen Ort verloren hatte, habe ich in Belp wiedergefunden.
Im Juni 2009 habe ich mich für diese Tagesstätte entschieden, und diesen Ent-scheid bis heute nicht bereut.

 

Doris, Besucherin der Tagesstätte
Einisch i dr Wuche hani e Tag im Strukturama ds Belp chönne verbringe. Und es isch nie es "Müesse" gsi dert häre z´fahre.
Mit mire Behinderig bin ig dere Rundi vo Lüt, wo äbefalls im Alltag mit allerlei Ischränkige hei müesse läbe, sehr guet ufghobe gsi. Mir heis immer friedlich gha, u es isch öppe sogar ganz luschtig gsi. D Leiterin het üs mit allerlei Ufgabe uf Trab ghalte.
Bi mir isch ds manuelle Gschick vermehrt gförderet worde. Mir hei ou bim Choche Hand agleit, mir hei zäme Chörbli gflochte, hei Siedetüecher bemalt, u Glückwunschchärtli härgstellt und so wyter. Bi ganz verschiedenschte Spieli isch immer wieder üses Gedächtnis prüeft worde. Mir hei zäme brichtet u üsi Alltagssorge e chli chönne vergässe.

Mir jedefalls het das mönschlech wie gsundheitlich viel bracht, u nid ds letscht het ou no dr Paul e chli meh Zyt für sich gha.


Christine von Gunten, Wohnbegleiterin FRAGILE Suisse
Seitdem meine Klientin das Strukturama regelmässig besucht, ist ihre psychische Verfassung stabiler geworden. Die Tagesstruktur bekommt ihr sehr gut, sie ist auf-gehoben und um Menschen, die Verständnis für ihre Situation und ihre Befindlichkeit haben.
Das Personal weiss um die vielfältigen Herausforderungen, die das verletzte Gehirn an die Betroffenen und die Angehörigen stellt. Sie betreuen und beschäftigen die Gäste Ressourcen orientiert, mit grossem persönlichen Engagement und mit einer lebensnahen Heiterkeit, die sich wohltuend auswirkt.


Paul, Ehemann von Doris
Einisch i dr Wuche han i d´Doris chönne uf Belp bringe. I ha gwüsst, was dert so alles abgeit. U a däm Tag han i frei gha, u allerlei chönne mache wo süsch ds churz cho isch. I ha e ganze Tag unbeschwärt chönne umehange ohni immer müesse dra z´dänke wies ächt dr Doris geit.
I ha gspührt, dass ihre Tag usgfüllt isch u sie derbi no ganz happy isch.
Si isch am Abe müed gsi, u het glichwohl no allerlei ds verzelle gha.
I gloube ou, dass sie für ne Tag ir Wuche ihri Behinderig e chli het chönne vergässe. Näbebi han i vo dr Leiterin vieli wärtvolli Typs im Umgang mit behinderete Mönsche übercho.



Monique, Besucherin Strukturama
Ich bin sehr gerne im Strukturama! Wir machen sinnvolle Sachen. Ich habe schon Karten, Foulards, Güetzis, Pralinen, Geschenkpapier, eine Pinwand und vieles andere gemacht. Es erfreut mich und die Beschenkten.
Ich darf sagen, was mir Mühe macht!
Die Gemeinsamkeiten tun mir gut - ich habe viele gute Gespräche.
Die Leiterin hat ein offenes Ohr für meine Nöte - ich darf sie alle bei ihr deponieren!


Bruno, Ehemann von Monique
Monique geht sehr gerne in die Tagesstätte, wo die Aufgabe, Menschen mit einer Hirnverletzung ganztags zu betreuen, bravourös gemeistert wird! An diesen Tagen bin ich wirklich entlastet. Ich muss nicht im Hinterkopf denken, ob wohl alles klappt - es klappt einfach, und dies zuverlässig und ausgezeichnet.
Für mich und meine Frau ist das Angebot des Strukturamas eine echte Hilfe.


Schnuppertag

Möchten Sie einmal unverbindlich ein wenig Strukturama-Luft schnuppern?

Nehmen Sie mit uns Kontakt auf.
Wir vereinbaren gerne einen "Schnuppertag" mit Ihnen.


 

 

 

Tagesstätte Strukturama - Bahnhofstrasse 8 - 3123 Belp - Telefon 079 370 39 81 - strukturama@bluewin.ch